מאמצים אחרונים למנוע הסכם: גנץ המריא לוושינגטון

שלמה ריזל 2 Comment on מאמצים אחרונים למנוע הסכם: גנץ המריא לוושינגטון

גנץ כתב: "‏את הדהרה של איראן לגרעין חייבים להסיג לאחור משמעותית. את מימון השלוחים שלה באזור – צריך לנתק מצינור הריאל האיראני"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המחלוקת בין ישראל וארצות הברית על רקע הסכם הגרעין המסתמן עם איראן: בירושלים מודאגים מאוד מחתימה על הסכם הגרעין ובמאמץ אחרון לשפר עמדות יצא הלילה (בין רביעי לחמישי) שר הביטחון בני גנץ לביקור בוושינגטון להיפגש עם בכירי הממשל ועם היועץ לביטחון לאומי האמריקני.

"אני ממריא כעת לארה"ב לביקור חשוב מאוד", כתב גנץ. "מטרת הביקור להעביר מסר ברור בנוגע למשא ומתן בין המעצמות לאיראן על הסכם הגרעין: הסכם שלא יחזיר את היכולות של איראן שנים אחורה ולא ישאיר אותה מוגבלת לשנים ארוכות קדימה – הוא הסכם שיפגע בביטחון העולמי והאזורי.

לדבריו "‏את הדהרה של איראן לגרעין חייבים להסיג לאחור משמעותית. את מימון השלוחים שלה באזור – צריך לנתק מצינור הריאל האיראני.

"אנחנו נדון בנושא עם האמריקאים, ולצד זאת, ישראל תמשיך לבנות את כוחה ואת יכולותיה – כדי שבכל מצב, תדע להגן על עצמה", הבהיר.

הערכות בישראל הן כי במידה וייחתם הסכם מול איראן הוא ייחתם תוך מספר שבועות ולא בימים הקרובים.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לא להתרגש יתר על המידה אין לו דרך לגרום לארהב לחזור בה ממה שוויתר עד כה וגם מה שיראה לנכון לוותר בעתיד מובטחני שכבר נדונו אם האמירקאים אותם סוגיות שגנץ יעלה היום כך שהמסע הזה הוא פוליטי גנץ עשה ועושה בכל יכולתו למנוע את ההסכם אמנם לצערנו הרב לא עלתה בידו הדרך של ביבי לגייס את הקונגרס ואת הסנט נגד ההסכם ולהסביר להם את המשמעות שלה היה מתכון מנצח לולי הביקורת הפנימית מאלו היושבים בממשלה היום